What Landon Wore - Week 3


When: Saturday Morning, February 4, 2012
Where: Cars for the Cure Car Show & a quick IKEA stop.
What Landon Wore: 
Striped Polo Onesie: Baby GAP
Patchwork Denim Shorts: Baby GAP
Shoes: TOMS Chambray Bimini Classics (I currently would rather chew, play, throw, kick off my shoes instead of wear them on my feet as intended)
Diaper: Pampers Size 3




When: Saturday Evening, February 5, 2012
Where: Food Truck Bazaar in Sanford with friends.
What Landon Wore: 
Plaid Button-up Onesie: Baby GAP
Patchwork Denim Shorts: Baby GAP
Shoes: TOMS Navy Cord Cordones
Diaper: Pampers Size 3




When: Sunday, February 5, 2012
Where: Lounging at the house playing in my tent with my toys and watching my first Super Bowl with Mom & Dad.
What Landon Wore: 
Striped Thermal Onesie: Old Navy
Patchwork Denim Shorts: Baby GAP
Shoes: None, I hate things on my feet while I'm at home.
Diaper: Pampers Size 3


The child loves remotes!!!
Follow me on Instagram! @rhilorenzo

34 comments:

  1. Haha, how cute! He's already hogging the remote :D

    ReplyDelete
  2. Old Navy?! Something other than Baby Gap? Gasp! I guess it's technically in the same family... As always, Landon is a fashion trendsetter. I love all the Toms. Do you order them from the website?

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL, yes something other than Baby Gap! I order some of his Toms from the website or I get them from our Nordstrom here in Orlando. :)

      Delete
  3. soooo beautiful <33


    xoxo*
    IV
    http://www.ivaniadiamond.com/

    ReplyDelete
  4. hahaha i LOVE this idea of what the baby wore :) super cute
    i laughed at the pampers size 3 :)

    ReplyDelete
  5. love those cute little shoes in the first outfit. He is a doll!

    ReplyDelete
  6. This is so cute. What a fashionable child!

    tallkendall.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Les photos sont splendides!

    Angela
    http://doigt.net

    ReplyDelete
  8. he is so cuutee.. I want to have a little baby boy -just like him! haha i know that ain't possible! LOL
    he is so adorable! enjoyed looking at his photos.. i want to cuddle, kiss kiss and pinch pinch his chubby cheeks ^^
    Happy for you hun! you're so blessed to have him! God Bless you and your family! Take care.. enjoy and cherish each moments! Time flies! muaaah!

    ReplyDelete
  9. oh man he is a little doll! his cheeks are so squeezable!!

    ReplyDelete
  10. So cute !

    http://www.trendsinlife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Adorable!! What a stylish little guy! Your blog is so cute...you have a new follower!
    Check out mine and follow if you want ;)

    http://dirtysexylaundry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. I tell you all the time, but you are sooo blessed with a little guy as cute as Landon:)

    A Lifestyle Blog where Fashion, Décor & Cooking “connect”

    ReplyDelete
  13. He is so cute! Love those little shorts.

    ReplyDelete
  14. Awwww such a cute post, I hope you will follow my blog :)

    leopardinleather.blogspot.com

    X

    ReplyDelete
  15. hi honey thanks for your lovely comment on my blog!!!
    xoxo
    a_c'est moi
    LA MODE OUI C'EST MOI
    FACEBOOK

    ReplyDelete
  16. Super cute baby in super cute baby clothes!!

    xox,
    karen

    www.rubytuesdayfashionanddesign.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. yep. checked in again. sill a little sweetie!

    ReplyDelete
  18. loving all of those little outfits! And those Toms....I die! www.casualglamorous.com

    ReplyDelete
  19. so adorable!!! I love those little toms.

    ReplyDelete
  20. Those mini Tom's shoes are so precious! So is Landon. Too cute!
    xx. Jillian
    boyishchic.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. He is the cutest little boy ever! Love the Toms! I would love to hear what you think of my latest posts! Follow me, I follow you?!

    xx
    Caitlin
    http://hauteeyes.com

    ReplyDelete
  22. OMGOSH he is a-d-o-r-e-a-b-l-e! Loving the baby Toms!

    http://fashionistanygirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. omg his little toms are to die for!!!

    run-style-run.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. baby L's living proof that there are cute boy clothes out there :)
    xo TJ

    ReplyDelete

tell me whatcha thinkin!

follow me on instagram @rhiannon_lorenzo

 

Flickr Photostream

Twitter Updates

Meet The Author